Vai ir vērts pasūtīt no jaunas vietas?

Tas ir strīdīgs jautājums. Ar vārdu “jauns” mēs tagad saprotam uzņēmumu, kas tikko atvērts un sācis sevi reklamēt. Tiem ir gan priekšrocības, gan trūkumi. Sāksim ar labo.
Tapetes japāņu pārtika, suši, ruļļi, kaviārs, ingvers un wasabi uz melna fona uz darbvirsmas

Ja īpašnieks nav muļķis, ruļļi vispirms iziet cauri spēcīgai kvalitātes kontrolei. Šādi tirgū nonāk daudzi produkti. Iļja Maddisons reiz stāstīja aizkustinošu stāstu, ka, pirms Krievijā sāka brūvēt Kozel alu, valstī tika ievesta īsta čehu Kozel alus partija, lai vilinātu patērētājus. Tas bieži notiek ar piegādēm.

Taču problēmas rodas arī jaunajiem tirgus dalībniekiem. Personīgi man ir aptuveni 70% zaudēto pasūtījumu, kurjeru kļūdas, divu stundu kavējumi, bojāts ēdiens un uzsildāmi cepti ruļļi “Filadelfija” ir tikai svaigi atvērta zavaducha. Izskaidrojums ir vienkāršs: puiši vēl nav izstrādājuši loģistiku, viņi ir pieņēmuši neapmācītu komandu un nav paguvuši mācīties no savām kļūdām. Tāpēc tas vienmēr ir risks.

Izrādās, ka veselīgs konservatīvisms palīdz piegādes biznesā. Atrast iestādi, kas var nogalināt gadiem ilgi pārbaudītu un uzticamu vietu, ir vairāk nekā viena vai divu mēģinājumu jautājums. Taču dažkārt eksperimentēšana joprojām ir noderīga. Ja tas neizdodas, jūs iemācīsieties novērtēt piegādes vietu, kas jūs nav pievīlusi.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*